woensdag 27 februari 2008

ondertussen op de UA...

Zit nu in een computerklas op de UA, waar we een 'blogmoment' hebben voor ons filosofieblog. Net iets geschreven over Camus, er staan nu 5 berichten op. Het moeten er tegen maandag 15 zijn, dus ik heb nog wel wat werk te doen.

Zodadelijk hebben we nog een lezing over Camus en Sartre over terreur en daarna een film: The Battle of Algiers. Ik hoop maar dat ze die hebben in onze videotheek, want vanavond moet ik naar het Filmforum. Ik moet de film, Girl with a Pearl Earring, inleiden, maar heb amper tijd gehad om een inleiding klaar te maken. Gelukkig heb ik het boek minstens 4 keer gelezen en de film zeker 2 keer gezien. Verder vind ik Vermeer een erg goede schilder (eigenlijk dankzij dat boek). Nuja, Frans gaat naar de Woordadige Woensdag, dus hij zal alvast een hele mooie film mislopen.

Morgen en vrijdag weer zo'n drukke dagen, en ik ben nu al zo moe.

Toch iets om naar uit te kijken: Stomp!

Even kijken of ik nog een bijdrage kan schrijven voor dat andere blog...

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Alsof ik dankzij mijn WoordDadige Woensdag iets zou ontlopen... Pff, soit, ik ga er maar liever niet op in. Ieder zijn eigen drukke agenda, wat jij, lieverd?

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me