zondag 10 februari 2008

kadofest

De buit van ons late nieuwjaarsfeestje:

- Een sleutelhanger van een beertje met een t-shirtje waar I hartje you op staat.
- Een taalgidsje: Spaans spreken en begrijpen (om mijn Spaans terug op te halen)
- Een citatenboekje: Voor prettig gestoorde verliefden
- 4 kookboekjes: maaltijdsalades, wok - feestelijk en bijzonder, wok - supersnelle gerechten, ovenschotels.
- chocolade met noten
- nog meer chocolade met noten
- eau de parfum Emporio Armani Diamonds (mag ik pas gebruiken op de trouwdag...)
- parfumstaaltjes (haha)
- oorbellen
- een mooi kommetje met daarin chocoladefudge (zelfgemaakt door mama)
- servetten met een N erop
- een setje met tapaschaaltjes
- een geweldig mooi zomerjurkje
- 2 pakjes thee (morgenmix en sterrenmix)
- een erg mooie theelichtjeshouder
- een spiegel (anders vechten Frans en ik te veel in de badkamer)
- fotokadertjes

Een shitload cadeautjes dus! En stiekem is dat toch eigenlijk best wel eens geweldig leuk. Merciekes aan de gulle gevers!

Aan Frans heb ik koelkastpoëzie gegeven, wat hopelijk zal zorgen voor uren poëzieplezier in de keuken. Voor een poëziemoment in de badkamer zorgt de poëziescheurkalender die hij van Hedwig heeft gekregen. En er zijn nog zoveel cadeautjes heen en weer gevlogen, niet te geloven!






Daarna hebben we Ossobuco gegeten zoals hier beschreven op ons kooklabo. Dat vonden we allemaal erg lekker. Ondertussen staan er alweer een paar nieuwe recepten op, dus de moeite om eens langs te lopen.

Verder ben ik te bewonderen (ahum) op de site van indymedia in verband met gedichtendag. Die ene keer dat ik eens voordraag...

Zo, ik ga eens genieten van mijn cadeaus en de rest van deze zondag. Morgen begint het tweede semester, en wel met het vak 'metafysica, metafysicakritiek en postmetafysisch denken'...

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Een shitload of presents dus, maar ge hebt het verdiend, lieverd! En nu aftellen naar de in principe laatste semester heerlijk onbegrijpelijke filosofie...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me