zaterdag 2 februari 2008

Gedichtendag & Jules


Woorddadige woensdag en Gedichtendag waren leuke avonden deze week. Ik was wel doodzenuwachtig om voor te dragen, maar ik heb het overleefd. Ik wilde vroeg op de avond voordragen, zodat ik daarna in alle rust kon genieten van de andere dichters. En van Pluk:



Meer foto's zijn te zien op Vlinderiaans.

Ondertussen staan er al twee smakelijke bijdragen op het kooklabo. Niet vergeten regelmatig te gaan kijken, dus!


Deze week passen we weer op Jules, onze favoriete hondenvriend. Dat is toch een klein beetje een mini-vakantie, zelfs als Frans moet werken. Even een week in een ander huis en elke dag in het park wandelen, het is eens wat anders.



1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Ge hebt da goed gedaan op Gedichtendag, meer nog, ge moest dat véél meer doen - en niet alleen omdat ge mijn liefke bent, maar omdat ge dat prachtig verwoord krijgt. En lig nu niet terug tegen te pruttelen.

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me