woensdag 30 januari 2008

Drukkk


Het is een drukke week! Gisteren zijn we even naar het vakantiesalon geweest, om eens te kijken hoe dat daar allemaal gaat. Om eerlijk te zijn heb ik liever de boekenbeurs. We hebben toch wat folders meegenomen, en we moeten snel bekijken wat we precies gaan doen. Frans heeft niet echt nagedacht toen hij 16 augustus voorstelde (en ik ook niet, maar bon): natuurlijk pal in het hoogseizoen. En ik heb niet zoveel zin om tussen een massa andere toeristen te zitten. Bovendien moet het budgetair ook wel haalbaar zijn. Soit, we zien wel...

Vanavond is het Woordadige Woensdag, en blijven twee dichtcollega's logeren. Morgen is het weer gedichtentijd, want poëzie-estafette ter ere van gedichtendag. Ik moet morgen eens wat gedichten selecteren...

Vrijdag vertrekken we weer een weekje om op Jules te passen. Dus een week weinig pc-werk, en veel in het park wandelen. En patiënten wegjagen...


Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Ahem, lieverd, af en toe kruip ik toch achter de pc, zelle! Als je wil mag je een dictaat meegeven, dan placeer ik dat hier wel weg voor jou...

xxx

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me