maandag 28 januari 2008

Once more, with feeling!

...I repeat...

- Wij zoeken nog steeds enthousiaste mensjes die mee een toneelcursus willen volgen bij Annemie. Ervaring is niet nodig, leeftijd maakt niets uit. Lessen zijn één keer in de week en worden zoveel mogelijk afgestemd op de agenda's van de deelnemers. Wij werken met teksten, doen aan improvisatie, doen stem- en oontspanningsoefeningen en dat alles in een zeer losse, toffe sfeer. Interesse? Stuur mij een mail en ik geef u info! (nip_luyben[at]yahoo.com)

- Het sterretje dat mijn gedicht moet voorstellen in de hemel van 1001 liefdes is piepklein! Hoe meer het gelezen wordt, hoe groter en stralender de ster. En hoe meer kans op een uiteindelijke publicatie. Ge weet wat u te doen staat! (in plaats van doelloos met uw pijltje door de hemel te suizen...vanboven kan je de sterren sorteren - mijn gedicht heet 'de brief'.) En die site is écht de moeite om eens te gaan bekijken, ZO MOOI!

- Kijk naar mijn nieuwe blog en het water zal u weldra in de mond stromen...

- De teller rechtsboven staat op 200! *slik* Dat gaat snel...

- Donderdag is het gedichtendag en zal ik weer eens optreden. Een zeldzame gebeurtenis, dus nu komen of wie weet hoe lang wachten op de volgende gelegenheid...Tis te doen in Den Hopsack. Meer info is HIER te vinden.


Nip

P.S.:

Euhm, met het in een nieuw jasje gieten van mijn blog, heeft de timer het begeven...ik probeer het nog te fixen...

Maar wat vinden jullie van Work in Progress nieuwe stijl?

7 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

Dat ziet er hier bijzonder fris uit. Mooie kleur, doet me wat denken aan onze oude vriend Martin T, onwetende peetvader van Miss Jackie T. En wat een geluk dat je je afteller terug hebt kunnen instellen. Ben trouwens een dichtje gaan plaatsen op 1001 Liefdes :-)

Filip Roman zei

Ik vind het ook bijzonder fris en leuk. Nog mooier dan vroeger. Die van Frans trouwens ook.

Wat die site 1001 liefdes betreft: dat vind ik zowat de meest stupide site die ik op het internet al ben tegenkomen.

Jouw gedicht 'de brief' vind ik met geen mogelijkheid terug.

Nip zei

Hey Filip,

Hmm, je kan ook eens proberen te sorteren op naam. Ik heb gewoon ingestuurd onder 'Nip'. Zo vind ik mezelf toch terug...

Ja, ik ben blij met de metamorfose van mijn blog. Ik was het wit echt beu...

Liefs

Nip

Frans Vlinderman zei

Allez, Filip Roman, de meest stupide? Er zijn er een pak ergere te vinden. En deze is toch minder druk dan de meeste van hetzelfde, niet? Allez (nogmaals), ik blijf pro :-) Trouwens, merciekes voor 't compliment op mijn eigen blogske...

Filip Roman zei

Hoi Frans,

Ik vind dat een site naast een mooie lay out ook een minimum aan hanteerbaarheid moet bezitten.

Ik heb vergeefs gezocht naar het gedicht van Nip. Gezocht bij auteurs, proberen op de N te klikken, misschien is het niet de bedoeling om op die N te klikken, maar niemand zegt me wat, dan maar de sterretjes geprobeerd, niet zoveel geluk gehad dat ik het juiste sterretje meteen vond, nadien geraak ik niet meer terug waar ik eerst was zonder opnieuw de url in te tikken, pfff...

kortom, ik vind die sterretjes wel mooi gevonden, maar graag had ik die 'brief' te lezen gekregen.

groeten,

Filip

Frans Vlinderman zei

Dag Filip,

Je hebt overschot van gelijk, het kan best een beetje overzichtelijker, misschien dat ze er een hoekje met FAQ's bij moesten plaatsen.

Nu, als je het scherm geopend hebt, kan je in het midden boven met je muisaanwijzer aangeven dat je ze onder andere gesorteerd wil hebben per schrijver. Er verschijnen dan bovenaan horizontaal cijfers en letters. Je beweegt dan naar rechts tot aan de letter N en die lijn volg je naar beneden. Alles staat alfabetisch van boven naar beneden en ergens bij (ongeveer) het laatste sterretje hou je er halt bij. Een streepje verschijnt met titel 'De Brief' en naam 'Nip'. Als je dan op het sterretje klikt opent haar bijdrage. Je kan dan lezen, quoteren en een reactie achterlaten...

Mocht je geïnteresseerd zijn in mijn bijdrage voor Nip, dan doe je hetzelfde, maar dan onder de F van Frans :-)

Groetjes en nog een fijne zondag ;-)

Filip Roman zei

Mocht je geïnteresseerd zijn in mijn bijdrage voor Nip, dan doe je hetzelfde, maar dan onder de F van Frans :-)

Doe ik zeker. Wist het nog niet dat jij er ook op stond.

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me