dinsdag 8 januari 2008

voornemens



Vanaf nu wil ik minstens 1 keer per week gaan zwemmen. Woensdagavond ga ik zwemmen met een collega van Frans. Hij heeft beloofd morgen zelf ook mee te gaan, maar ik vraag me af of hij het volhoudt. Daarnaast zou ik ook op zaterdagen willen zwemmen, maar dat ligt moeilijker...
Nuja, we zien wel.

Verder wil ik dit jaar ook wat beter (regelmatiger) eten, zoals ik vroeger altijd deed, en ook beter en meer leren koken.

Tot zover mijn goede voornemens, gezien ik niet rook en amper alcohol drink, kan ik die dingen niet opgeven...(Frans daarentegen.... ;-) )

Oja, een ander 'voornemen' is natuurlijk: trouwen! En daar moet toch nog één en ander voor geregeld worden...

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Hola Pola, ik stoppen met een sigaretje en een pintje? Goed bezig, maar als voornemen zul je mij dat niet horen uitspreken. No stress, success, en meer moet dat niet zijn voor uwen aanstaanden halven trouwboek...

Je laatste voornemen hiero vind ik dan weer wel iets waar ook ik me op wil laten betrappen...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me