dinsdag 22 januari 2008

bloggen

Ik ben erover aan het denken het bloggen anders aan te pakken. Een ander soort blog, misschien of gewoon nog een blog erbij...daar ben ik nog niet helemaal uit.

Ik zou en blog willen hebben die helemaal gaat over poëzie (niet alleen die van mij) en literatuur, en dan een ander blog voor de gewone bijdragen over mij & het Leven. En misschien nog een blog over koken, misschien. (niet dat ik zo'n grote kok ben, maar soit - dat kan motiverend werken om wat beter mijn best te doen)

Wat ik nu doe vind ik maar wat prutsen. Ik kan beter. Vroeger schreef ik best aardig, maar dat lijk ik nu niet te kunnen. Kan zijn omdat het nu online staat, maar toch.

Wat vinden jullie ervan? Blogje(s) erbij of het zo laten?

En dan sluit ik nog eens af met eigen poëzie die ik hier nog niet had gepubliceerd:


schemerzinnen

een beeld
jouw nabijheid

in de schaduw
waar handen elkaar
net niet

raken

raak je
droom je
mij

dichter
bij



Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Of je er nou nog een blog bij moet maken, of zelfs twee, dat is me niet helemaal duidelijk.
Als je nochtans je titel bekijkt, dan misschien wel. Kan je hier nog wat in progress blijven, terwijl je de andere blog specifiek hanteert volgens 'uitgeschreven' model.
Wat je er ook mee doet, ik kom altijd weer langs (al staar ik je nu rechtstreeks aan en heb je net naar me gelachen IRL)

je Fransje

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me