maandag 21 januari 2008

Stomp!

Gisteren hebben we tickets gekocht voor Stomp. Als dat jullie niets zegt, moeten jullie maar eens naar het filmpje boven aan mijn blog kijken...

Ik heb altijd al iets gehad met ritmes en percussie. Vroeger heb ik nog lessen djembé, conga en andere afrikaanse slaginstumenten gevolgd. Ik had ook een eigen djembé, maar het vel heeft het begeven toen papa het begon te gebruiken als nachttafeltje...misschien dat ik hem nog kan laten repareren, maar dat zal niet goedkoop zijn. Maar voor een goed percussiespektakel hoef je niet persé een djembé te hebben. Met een bezem kan je ook al heel wat. Of potten en pannen. Een paar basketballen...Stomp doet het ons voor.

In ieder geval: ik kan niet stil blijven staan als ik zo'n ritme hoor. Vandaar dat ik zo graag eens live naar Stomp wou gaan kijken. Mama heeft ze eens bezig gezien in New York, en vond ze geweldig. Dus ik heb er veel zin in. Aftellen naar 1 maart, dus!

Nip

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb 'Stomp!' ooit live gezien en het is zeker de moeite waard.

Frans Vlinderman zei

Ik troost me bij de gedachte dat er nu al twee mensen zijn die ze goed bevonden hebben na een live-ervaring... En als de buren nadien beginnen klagen over klopgeesten in den blok, dan kan je er zeker van zijn dat ik aan het repeteren ben geweest voor een auditie bij die klopfamilie...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me