maandag 14 januari 2008

bizziebizzie

Drukke dagen hier de laatste tijd. Maar ook vaak gezellig.

Donderdag was het weer Muzeval, waar Niels ook weer bij was.

Vrijdag ben ik met mama gaan kijken voor een nieuwe koelkast, want de hare had het begeven, en voor een nieuwe bril, want de oogarts had gezegd dat hema-brilletjes toch niet zo goed waren voor haar ogen. Dan bleef ze ook maar meteen gezellig eten.

Zaterdag wilden Frans en ik nog even de stad in trekken, en toen we onderweg waren kregen we een sms van An, een vriendin van Frans, die daar ook ergens rondliep. Dus zijn we iets met haar gaan drinken. Frans moest later nog weg, en dat was wel leuk, want dan konden An en ik elkaar wat beter leren kennen. We hebben er uiteindelijk zo lang gezeten, dat An haar trein had gemist en schandalig lang op de volgende moest wachten.

Zondag zijn Frans en ik naar Turnhout getrokken, om Alice te bezoeken in het ziekenhuis. Het was fijn haar even te zien. Ook al zaten we in totaal ongeveer 4 uur op de bus. Dat was eigenlijk ook best gezellig, zo samen op de bus.

Vandaag was ik bij mama thuis, om de nieuwe koelkast in ontvangst te nemen, want zij moest natuurlijk werken. Ze kwamen natuurlijk tegen 17u pas aan, maar goed, de oude koelkast is weg en de nieuwe is zonder al te veel problemen binnen geraakt. Nu hopen dat ie wat minder energie verslindt dan de vorige.

Morgen hebben we nog niet concreet gepland, maar aangezien het de 15e is, zullen we er wel een klein mini-feestje van maken. Volgende maand zullen we het wat groter vieren, dan zijn we 3,5 jaar samen en dan is het een half jaar voor we trouwen...


Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Bizziebizzie... bees bees bees, en recht daar waar je het zo graag hebt! Morgen is het inderdaad feestje (Zeezichtje?) en dan wordt het aftellen naar de dag na Valentijn en dan gelijk naar de dag na Moederdag en dan naar de rest van wat mij voorlopig oneindig lijkt (hoezo, dat laatste contradictorisch???)

Je Fransje die wel je blogje opfleurt met een reactie af en toe, zomaar, omdat ie je graag ziet en zo XX

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me