donderdag 24 januari 2008

Rockstar

We vertrekken zo weer naar toneelles. De vorige keer was Frans er niet, en hebben de twee overgebleven vrouwen en ik om de beurt een stukje uit Medea gespeeld. Een moeilijk stukje, vlak voordat Medea haar eigen kinderen vermoordt. Het was interessant om samen de tekst te analyseren en te proberen ons zo goed mogelijk in te leven in de situatie. Ook was het leuk om te zien hoe iedereen dat op zijn eigen manier deed, en tegen het einde van de les verbeterde. Vandaag zullen we waarschijnlijk verdergaan met teksten die we al gezien hebben. En hopelijk ook wat improvisatie.

Bovenaan heb ik Stomp vervangen door Rockstar van Nickleback (die zou ik nog wel eens live willen zien). Het is op zich al een humoristische song, maar voor wie écht eens wil lachen met de popwrakken van tegenwoordig (Britney Spears, Lindsay Lohan, Paris Hilton, enzo) moet HIER maar eens gaan kijken. Het moet een parodie voorstellen, die behoorlijk raak is, moet ik zeggen. Ondanks de lage kwaliteit van film en stem, toch lollig.


Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me