woensdag 16 januari 2008

keep on swimming

Weer lekker gezwommen vandaag. Terug 1000 meter (40 baantjes dus), maar deze keer zonder Frans want die moest naar een Muzevalvergadering. Deze keer was er niet al te veel volk in het zwembad, en gelukkig ook geen macho's die schijnbaar aan het trainen zijn om één of ander wereldrecord te breken (ze hebben van die flashy zwembroekjes aan, een zwembril op hun neus en staan stijf van de concentratie). Vorige keer was er wel zo'n macho, die met veel gespat en gespetter zo iedereen uit het bad zwom. Hij is zelfs bijna tegen Frans aangezwommen (want die weigerde uiteraard uit de weg te gaan...). Maar vanavond was het dus rustig en kon ik in alle rust zwemmen.

De 31e januari is het gedichtendag, en Fransje heeft mij op de lijst gezet van de poëzie-estafette. Mijn eerste (en laatste?) optreden van dit jaar is dus al gepland.


Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Helaba, ik heb je niet op de lijst gezet, dat heb je zelf gedaan toen je lid werd van de Muzevalkerngroep! En of het je laatste optreden zal zijn, ik dacht het niet. Op 16 augustus dit jaar verwacht ik een poëtisch klein woordje van jou...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me