zondag 27 januari 2008

Wijvenboekskes deel 2, Britt & Kooklabo

Vandaag heb ik de raad van mijn wijvenboekske opgevolgd en heb ik paarse oogschaduw geprobeerd. Het moet gezegd dat het wijvenboekske niet geheel verkeerd zit wat deze raad betreft, want het stond wel goed. Maar ik hou mijn geel-oranje oogschaduw toch bij.

Vanmorgen kwamen Britt en Yoeri langs en zijn we iets gaan drinken & Frans was blij eindelijk iemand te vinden om te biljarten. Wij dames lieten de mannen dan maar doen en vertrokken richting stad alwaar we ongestoord over hen konden roddelen. Daarna gingen we naar onze favoriete winkel (die dus open is op zondag: it's heaven), waar Britt haar ideale leren jas vond. Hongerig van al dat shoppen, besloten we iets te gaan eten. En daar kwamen wij op een geweldig idee: samen een kookblog beginnen!

Het resultaat en meer info van en over dit briljante plan vindt u HIER. Allen daar heen en laat eens een lief/leuk/bemoedigend commentaartje achter. Dat zouden wij leuk vinden. Vanaf woensdag beginnen wij daar te posten. Smakelijk!


Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me