zaterdag 9 februari 2008

feestn

Gisteren naar het personeelsfeest (nieuwjaarsreceptie) van Frans zijn werk geweest. Het kwam wat traag op gang, maar uiteindelijk was het best gezellig. Een aantal collega's kende ik al en ik heb er een paar nieuwe leren kennen. Waarvan 2 ex-filosofie studenten (beiden uit Gent, pfff). Een van hen vond de opleiding in Gent duidelijk beter dan die in Antwerpen (en hij ging er gewoon van uit dat ik helemaal niets wist over artificial intelligence! Excuseer?!) en de ander kon zich er niets van herinneren. Verder was Frans genomineerd voor het Gouden Elegastje, wat als een complete verassing kwam. Hij weet nog altijd niet welke afdeling hem genomineerd heeft.
Daarna mocht er geboden worden op allerlei uitgestalde meubeltjes, en ons bod ging naar een mooi kastje met een marmeren blad. We weten niet of er nog iemand hoger geboden heeft, maar dan is het ook zo.

Vanmorgen was Jules door het dolle heen door de terugkomst van zijn baasje. En zo eindigde ons pseudo-vakantie-weekje. Het werd ook wel tijd, want gisteren heeft Jules bijna een ander hondje opgegeten. Gelukkig kreeg hij de kans niet, maar het was op het nippertje.

Zo vertrekken we dan naar mama voor ons superlate nieuwjaarsfeestje.

Feestneuzen dat we zijn. Ha!


Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Af en toe klein hondje tussen de kiezen, wat meer kan een grote hond zich nou wensen? En de pipo's die 'hunne kleine' lieten loslopen zullen ook al niet te veel moeten protocollen...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me