vrijdag 15 februari 2008

mmmmassage

Het zullen een aantal drukke weken worden, maar zeker erg interessante. De avondlezing en het seminarie rond Darwinisme deze week waren de moeite, hoewel er een eerder sociologische / biologische problematiek werd besproken. Ik kan dat wel volgen, maar ik weet er te weinig van om actief deel te nemen aan de discussie. Volgende lezingen zien er wat 'filosofischer' uit.

Wel minder aan al die avond-activiteiten is het haperende openbaar vervoer. Donderdag stond ik rond half 10 op de tram te wachten (dat was dus 20 minuten wachten, want ik had er net een gemist). De tram komt eraan, ik stap naar voren en doe teken, en vervolgens rijdt de tram mij doodleuk voorbij. Het was laat, koud en ik wilde heel erg graag gewoon naar huis. Dan heb ik maar een andere tram genomen en nog een eind gewandeld.

Aan Valentijn doen we niet echt, maar vandaag zijn we 3,5 jaar samen en duurt het nog een half jaar voor we trouwen. Reden genoeg om nog eens naar de sauna te trekken. Het was zalig. Alle sauna's gedaan (70, 100 en 120 graden), het turks stoombad, bubbelbad, scrub, dompelbaden...en als kers op de taart mijn eerste massage ooit. Ik had een massage van een half uur (dat leek me wel lang genoeg voor een eerste keer), maar ik kreeg een kwartiertje extra. Het was fantastisch. Achteraf bleek Frans wel een beetje uit zijn lood geslagen aangezien de 'masseuse' van dienst een man bleek te zijn. Maar volgende keer ga ik voor een uur.

Dan daarna nog met Mia, Joke en Jurgen Chinees gaan eten. Het was heel lekker en gezellig, maar natuurlijk weer te veel gegeten...

Morgen ga ik weer voor een trouwbestendige jurk kijken, deze keer voor getuige Britt!

Nip

2 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

Als ik me niet vergis, heb je toch niet alles gedaan wat er te doen viel. Ik heb je namelijk niet gezien in de buitenste koudwaterbak... En wat dat lood betreft, ik beken schuld. Een klein beetje toch :p

Filip Roman zei

Er zit maar één ding op, Frans: teruggaan!
En die koudwaterbak niet meer overslaan, potdorie.

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me