woensdag 20 februari 2008

stuff

Frans wees me erop dat ik mijn blog weer aan het verwaarlozen was. Ja, ik heb het druk en dan heb ik weinig zin om hier nog even langs te komen.

Voor Britt hebben we een prachtige groene jurk gevonden zaterdag, dus dat is goed afgelopen. Ook hebben we eindelijk een datum geprikt voor ons zo lang geplande kolonisten-avondje.
Gisteren heb ik trouwens een recept gemaakt dat Britt een tijdje geleden op het kooklabo heeft gezet: pasta met een tonijn-groentensaus. Dat vonden we zeer geslaagd.

Ondertussen is mijn filosofie-blog een feit. Ik moet zien dat er genoeg berichten op staan voor het wordt afgesloten (op 3 maart geloof ik), dus dat is behoorlijk veel werk. Gisteren hadden we een tekstseminarie en een lezing over Machiavelli. Vandaag krijgen we een college over de context en defenitie van terreur. Donderdag wordt een lange dag: van 9.30 tot 22u. Tekstseminarie en lezing over Hegel, werken aan de filosofie-blog en een film van 3 uur.

Papa gaat vanavond binnen in het ziekenhuis en wordt morgen geopereerd. Vorige keer was ik er toen hij wakker werd, maar dat zal nu dus niet gaan. Vrijdag heb ik gelukkig geen les.

En nu ga ik proberen nog wat bijdragen te schrijven voor mijn andere blog.

Nip


1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Ik schreef net een stukje over het hectisch leven, maar jij kent er tegenwoordig ook wel wat van, is het niet, lief? Zolang we maar af en toe tot stilstand komen om achterom te kijken, vind ik het allemaal niet zo erg :-) Enne: nog veel succes met je nieuwe blogopdracht.

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me