maandag 4 februari 2008

dierenleed & voorbereidingen

Toen ik vandaag thuis aankwam hoorde ik Jackie in de gang beneden al klaaglijk miauwen. Ze ligt nu bij me op schoot en ik moet zo dadelijk de kracht vinden haar weer alleen te laten om terug naar Juul / Jules te gaan, die zijn eigen baasje trouwens ook behoorlijk mist. Maar straks komt Frans weer hier slapen, zodat Jackie vannacht tenmiste gezelschap heeft.

Morgen ga ik, tussen het wandelen met de hond door, met Hannah en Lilith de stad in om geschikte bruidsmeisjeskleedjes te zoeken. Ze willen graag allebei hetzelfde aan, wat van mij allemaal niet moet. Dat iedereen zich maar amuseert. En als zij zich willen amuseren in dezelfde jurk, doe ik niet moeilijk.

Misschien hebben jullie al op Vlinderiaans gelezen dat de trouwringen gekozen zijn. Het is een tijdloos ontwerp van Wim Meeussen geworden. We zijn er heel blij mee. Binnenkort gaan we werk maken van de uitnodigingen en ook mijn schoenen, zijn kostuum, bloemen en andere details moeten nog geregeld worden. Nog veel werk voor de boeg, dus.

Verder meld ik nog even dat er een nieuw recept op het kooklabo staat!

Ik weet niet of ik morgen tijd heb om te posten, maar ik zal mijn best doen.


Nip

P.S.: Nog vergeten te melden dat David vandaag naar Ghana is vertrokken! Hij was gisteren nog druk aan het inpakken, ik hoop dat hij niets vergeten is (drie maanden je tanden niet kunnen poetsen lijkt me bijvoorbeeld zeer onaangenaam) en dat hij zich daar geweldig gaat amuseren! Volg zijn avonturen op http://davidnowak.waarbenjij.nu/

2 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

Hetzelfde gemauw bij mij, maar ik peins dat ons lief klein T'tje misschien een beetske prematuur krols aan het worden is... affin, even afwachten, want dat waait soms letterlijk over, niet?

Ben trouwens ook benieuwd of David het daar goed zal hebben/doen in Ghana. Wat een godvergeten eind weg, zeg! Je moet het lef maar hebben.

Juan Antonio Roco, Pintor al Oleo zei

Hola:

Un saludo cordial desde Chile.

Juan Antonio Roco

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me