woensdag 6 februari 2008

Wandelen

Het is moeilijk om mij te concentreren met een krolse Jackie die rond mijn voeten drentelt. En véél lawaai maakt. En haar nagels in mijn knieën zet. Pfff.

Gisteren succesvol met Hannah en Lilith om hun bruidsmeisjesjurken geweest. Het was wel een hele operatie, maar uiteindelijk hebben ze een jurk gevonden die hen allebei goed stond.

Zodadelijk gaan we weer zwemmen en daarna ga ik terug naar Juul. Die zal dan me dan wel weer omver springen van geluk. Probeer dan maar eens een halsband en leiband aan te doen. Hij luistert naar het beven 'zit', maar nooit langer dan een halve seconde. Van puur enthousiasme blijft hij maar springen en bewegen. Als we dan in het park geraakt zijn, vind ik wandelen best leuk. (als er geen andere honden in de buurt zijn tenminste). Vanmorgen regende het, maar dat vonden we niet erg. Juul / Jules snuffelt en ik luister naar de vogeltjes en zoek naar eekhoorntjes tussen de takken. Ik heb er nog geen gezien deze week, maar dat maakt het niet minder rustgevend.


Nina

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Weet je, het brengt ook mij rust. Jules, de bomen, den buiten van het Te Boelaarpark, geen pc binnen bereik... En toch zal ik blij zijn als het weekend is en wij terug gewoon hier, gezellig met z'n tweetjes...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me