dinsdag 26 juni 2007

Werk


Gisteren laatste examen gehad, dat trouwens erg goed ging, en vandaag al eerste werkdag achter de rug. Ik werk in dezelfde bibliotheek als mama, alleen vervang ik de kuisvrouw die op vakantie is. Niet echt leuk om vlak na de examens al te moeten werken, maar het verdient wel lekker. En aangezien we gaan verhuizen deze zomer, kunnen we dat wel gebruiken.

In de bib werken vind ik wel leuk. Ik kan een muziekje opzetten en af en toe tussen de boeken neuzen. Alleen is het stofwissen een beetje eentonig, maar aan de andere kant is het wel lekker om even niet te hoeven nadenken. Maar dat doe ik toch wel...

Nog drie weken te gaan!

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

En niets over missen? Nou nou, ik jou anders best. Gelukkig dat je er gisteren toch even was, live is het toch altijd ietsje anders dan door al die nullen en enen...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me