vrijdag 15 juni 2007

Wedstrijd



Op de site Basic Publishing werd een tijdje geleden een wedstrijd gehouden, omdat de site nieuw was, om zo nieuwe leden te lokken. Alle inzendingen van januari tot maart deden automatisch mee. Vandaag werden de winnaar bekend gemaakt.
Op de eerste plaats staat Ayra met het verhaal "Anna en de dood"
Op de derde plaats staat JeannetteSpits met het verhaal "SARAH!"

Ik heb de tweede plaats gehaald met dit gedicht:





in eenzaamheid
sprokkelt hij schilfers
van haar schimmen

peutert veel liefs
van een postkaart
uit het verleden

legt in het donker
zijn gedachten
onder haar kussen

en strooit kruimels liefde
in de hoop dat ze alleen
de weg kwijt was


Nip


De eerste keer dat ik zo'n wedstrijd win. Frans houdt vol dat gepubliceerd worden in Met Andere Zinnen ook "winnen" is, maar daar werd ik in gepubliceerd omdat ik ergens bij de 50 beste inzendingen was (ok en de tweede keer gepubliceerd zonder duidelijke reden). De top 3 halen is toch wat anders...


Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me