zondag 3 juni 2007

And the beat goes on...


Eerst even een foto van mijn mama en mij, want nu alles hier zo'n beetje vierkant draait, vind ik het een hele leuke gedachte dat ze er altijd wel is voor mij (en natuurlijk ook voor Vlinderman), ook als ik haar nu niet zie. Bedankt, mama.

Bij Vlinderman kon er al gelezen worden dat mijn examen van Kant niet is doorgegaan. Ik heb geprobeerd, maar ik voelde me echt heel slecht en ik ben vertrokken. Nu heb ik wel contact opgenomen met de ombudsdienst en ik kan waarschijnlijk mijn examen nog in eerste zit afleggen, ik moet alleen nog een geschikte datum zoeken die zowel voor mij als voor de prof goed is.

Verder ligt niet alleen mama Vlinderman, maar ook broer Vlinderman in het ziekenhuis, dus Vlinderman heeft deze week alles bij elkaar 4 ziekenhuizen gezien. 2 waar mama V heeft gelegen, 1 waar broer heeft gelegen en 1 waar de vriendin van mama V ligt, want daar gaat ie straks langs. Jurgen (broer dus) mag nu even een paar dagen thuis, maar moet donderdag terug voor een huidtransplantatie. Dan mag hij een paar dagen niet bewegen. En dan maar hopen dat die huid niet wordt afgestoten...
Mama V mag gelukkig al naar huis volgende week, want aan die borstbeenbreuk kunnen ze niet veel doen, en de hand ligt in het gips. Maar die breuk is zo pijnlijk...ik hoop maar dat het wat minder is tegen dat ze naar huis kan .

Ik ben mij ondertussen aan het voorbereiden op mijn examen van morgen: techniekfilosofie. Want dat gaat natuurlijk allemaal gewoon door. Helemaal genezen ben ik nog niet, maar het is al beter dan vrijdag en ik wil niet nog iets uitstellen.

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

And the beat goes on, zoveel is zeker. Vanaf volgend jaar: uw ziekenhuisgids op afspraak, verzorgt uw route door Vlaanderenland met de expertise van een doorgewinterde hypochonder :p

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me