vrijdag 22 juni 2007

Nips?

Heel toevallig nam ik vandaag een kijkje op de site Lettertempel naar aanleiding van vreemde berichten op de site van Pom.

Nu, Frans post wel eens op die site, maar verder weet ik er helemaal niets van af. Groot was dus mijn verbazing toen ik zag dat ik er blijkbaar vandaag een gedicht had gepost.

Natuurlijk bestaat de kans dat iemand anders ook op het idee komt de naam Nip als pseudoniem te gebruiken. En zoveel naambekendheid heb ik helemaal niet, dus het kan zeker toeval zijn.
Maar aangezien er toch een aantal mensen actief zijn op Lettertempel die mij kennen van andere sites, zit ik er toch een klein beetje mee.

Ik weet niet goed wat ik er mee moet. Zolang het maar duidelijk is dat ik niet de Nip op Lettertempel ben...ik post de laatste tijd alleen maar op de Verhalensite en Basic Publishing. Mijn account op het Schrijvertje bestaat nog, maar die gebruik ik niet meer. En ik ben zeker niet van plan ooit een account aan te maken op Lettertempel (dat kan zelfs niet, er is al een Nip daar!)
Die andere Nip zit ook op gedicht.nu, zie ik...


Nuja, gewoon even voor de duidelijkheid dus.

Nip (de echte :P)



1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Hoe meer Nip er is, hoe liever het mij is, al blijft er altijd maar eentje voor mij, in mijn ogen, naast mij in bed, samen aan tafel, moeder van Miss Jackie T...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me