vrijdag 29 juni 2007

Anita?

Eerste werkweek zit er op! Fysiek wel moe, maar mentaal helemaal niet. Mijn voeten en benen voel ik wel, maar dat zal wel beteren.

Vandaag mocht ik wat vroeger stoppen en ben ik met mama nog even de stad in getrokken.

Dan zijn we nog even ergens een partytent gaan halen voor Jurgen, en wel met diens nieuwe wagen. Door ons 'liefkozend' Johnny-bak genoemd...een lila (!) cabriolet met allerlei rare frutsels en een soort van paars licht...enfin...beter dan zijn blauwe 'oldtimer', want het lila geval heeft veiligheidsgordels...

Vanavond hebben Frans en ik nog een afspraak met Britt en Yoeri! Leukleuk en langlang geleden. Dus straks trekken we naar de Groenplaats en dan zien we wel waarheen...

Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me