dinsdag 19 juni 2007

Boeken en Tao


Is het raar dat ik echt gek ben van boeken? Ik kan helemaal blij worden van een paar uren in de bibliotheek rond te hangen. Zoveel te lezen! Zoveel onderwerpen om mij in te verdiepen en verhalen om in te verdwijnen...

Vandaar dat Frans en ik altijd dat gekke stel zijn dat gebukt onder het maximum aantal boeken (voor mij) en strips (voor Frans) richting uitgang strompelen. Ja, die boeken wil ik écht allemaal nu vandaag mee naar huis! Als mijn rug zodadelijk als ik thuis kom pijn doet neem ik er maar bij. Ik kan tenminste met 10 boeken op de bank.

Behalve gisteren, want mijn kaart bleek geblokkeerd. Mja, ik moet natuurlijk niet vergeten die boeken als ik ze uit heb op tijd terug te brengen...gelukkig hadden we de kaart van Frans nog, en kon ik toch wat meenemen.

En aangezien ik mijn examen over de Tao Te Tjing aan het voorbereiden ben, ging ik ook even kijken bij de boeken over Oosters denken. En ja...nu heb ik dus een boek over Feng Shui. Niet erg filosofisch, he...en het erge is dat ik het nog interessant vind ook...

Nuja...eerst maar wat verder leren...

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Kaart geblokkeerd, en dat met een vlindervent die je een heel weekend al signalen aan het geven is dat we dringend nog eens naar de bib zouden moeten... Maar niets van aantrekken, je hebt je '...iu', dus laat maar. Ik heb immers mijn strips (is er al sprake van niveauverschil? :p)

je Fransje X

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me