zaterdag 30 juni 2007

Muze


Britt & Ik

(deze foto beter, Britt?)

Lekker lang geslapen vandaag (dat was echt een eeuwigheid geleden...)

Gisterenavond om 11u met Britt & Yoeri afgesproken. We liepen richting Groenplaats en Britt en ik zagen een lege tafel in de Muze, een zeer uitzonderlijke situatie, aangezien de Muze altijd stampvol zit. (voor wie de Muze niet kent: een gezellig jazzcafé in Antwerpen, waar op vrijdagen live Jazz te horen is...en dat dus meestal overvol zit).


Frans & Yoeri

De reden dat er plots wel 5 lege tafels waren, is de volgende: het vuurwerk aan de Schelde dat bij nieuwjaar uitgesteld werd wegens 'storm' ging gisteren door. De nieuwe reden was blijkbaar het einde van het academiejaar ofzo...dus een groot deel van Antwerpen stond bij de Schelde naar het vuurwerk te kijken. Onder die massa ook Jurgen, Joke, Liesbeth en Ben. Die kwamen daarna ook even naar de Muze afgezakt, dus dat was wel gezellig.


Liesbeth, Joke, Ben, Jurgen

Britt en ik weer even bijgepraat over van alles en nog wat. En we hebben een uitnodiging voor het verjaardagsfeest van Yoeri...dus over een twee weekjes trekken we weer richting Nederland!

Vanavond is het dan weer een feestje voor Joke, want die wordt 30...(vandaar de partytent die we gingen halen gisteren, maar Joke wil geen partytent, zei ze...we zullen wel zien of ie staat straks)

Meer nieuws dus morgen!

Nip

Oja, bovenaan is David Gray vervanger door de nieuwe clip van Sioen! Kijken & luisteren dus!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nipje,

Het was gisteren enorm leuk, maar er zijn betere foto's van ons gemaakt dan degene die op het blog verschenen is... Btw mag ik hierbij aannemen dat jullie komen over 2 weken?

Kus,
Britt

Nip zei

Betere foto's? Ik vond ze allemaal slecht! :p Ik zal 'ns kijken of ik een betere vind.
Ik mail wel ivm met feestje, maar we komen wss wel, ja. :-)

liefs

Frans Vlinderman zei

Betere foto's, nou, als niemand stil wil blijven zitten tijdens de shoot :p

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me