zondag 17 juni 2007

The illusionist en poëzie

Voor mensen die een filmtip willen, hier komt ie:





The illusionist is een prachtige film...Heel erg mooi in beeld gebracht. De sets, de kostuums, de sfeer en de kleuren...het geeft de film een sprookjesachtige gloed. Ook het verhaal zit erg goed in elkaar. Maar ik zal niets verklappen...




Verder heb ik weer wat poëzie vandaag, deze keer van
Anno 2007. Ik las het gisteren op Basic Publishing, en ik vond het zo mooi:



soms zegt ze nog meer
meer
dan onder woorden
vertelt in witte regels

en laat het
-buiten zinnen-
vallen


© Anno 2007


Meer werk van Anno 2007 vind je hier en hier.

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Inderdaad een bijzondere film, en ook een groot acteur, die binnenkort zou moeten doorbreken. Karakter in de hoofdrol en toch nog onbekend, daar moet van geprofiteerd...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me