woensdag 13 juni 2007

Another lonely soul



Luister en kijk vooral even naar de clip van Novastar bovenaan...en heel die cd is geweldig, trouwens. Another lonely soul. Alleen ben ik die cd kwijt. En ook de eerste van Sioen (See you naked), en die van Jamiroquai (A funk odyssey)...en de eerste van Coldplay (Rush of blood to the head) en die van Maroon 5.

Dus de volgende keer dat ik verhuis stop ik mijn cd'tjes netjes in de handbagage...en hopelijk komen ze bij het inpakken weer boven water.

En dan heb ik nog eens wat poëzie. Van mezelf, deze keer.


verleiding

je woorden smaken
naar zoveel meer
hoe je ze zo dicht

bij elkaar schrijft
en ze af en toe
eens zachtjes krult

hoe ze naar me lonken

me lokken als vingers
die niet op papier
maar op mijn vel
hun betekenis vragen

ik laat ze schroeien
dicht jouw woorden
in mijn ziel


Nip

2 opmerkingen:

Anoniem zei

kan het dat ik je vandaag op de unif in een flits zag? ik realiseerde het te laat x

Nip zei

Ja, dat kan, ik had een examen...volgende keer kom je maar even checken of ik het ben. :-)

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me