zondag 21 januari 2007

WWW

© Stephanie Pui-Mun Law


Ik weet dat het jullie waarschijnlijk niet zoveel interesseert hoe en waarover ik mijn examens afleg, maar voor een student in de examenperiode bestaat er niet veel meer dan studeren en examens afleggen, dus heb ik tot 2 februari niet veel anders te melden...

Hoewel, ik heb wat aan mijn blog zitten knutselen, en een aantal linkjes toegevoegd. Als jullie die nog niet bekeken hebben, nu zeker doen! Ik heb een nieuw lijstje gemaakt met links naar sites die iets met filosofie te maken hebben, want dat ontbrak nog...Vooral de Squashed Philosophers is een leuke site, waar je in minder dan een uur tijd (soms in 10 minuten) een filosoof gepresenteerd krijgt.

Ook bij de kunstlinkjes heb ik wat toegevoegd, en daar wil ik dan even de aandacht vestigen op de site van Stephanie Pui-Mun Law...Ik kwam haar al een paar keer tegen op het net (op DeviantArt en Elfwood), maar dit is dan haar eigen site. Echt de moeite waard!

Hierboven een werk van haar, waarvoor ik mijn eigen regel (alleen zwart, wit en grijs op mijn blog) heb gebroken. Het was vreselijk moeilijk om een werk te kiezen, want ze zijn allemaal schitterend!

Bij de 'gewone' links staat een absolute favoriet van mij: VideoJug. Gewoon eens gaan kijken!

Nu zijn jullie wel even zoet met surfen, en als jullie na de vermoeiende www-reis terug op mijn blog zijn aangekomen, zijn de examens voorbij en heb ik wat anders te vertellen.

Oja: Vlinderman heeft een forum: allen daarheen!

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Mooi stukje, Nip, en die kleurtjes, ze hadden feller kunnen zijn en dan viel het harder uit de toon dan nu. Mooi wat je hebt gedaan ter uitbreiding van je blog. Voor elk wat wils...

liefs,

je Fransje

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me