donderdag 25 januari 2007

Blogstrijd???


Ja hoor, leuk idee zo'n blogstrijd...bij Vlinderman stromen de inzendingen binnen. Ik moet ze bij elkaar sprokkelen. Denken jullie écht dat hij een betere smaak heeft ofzo? Ik zou toch graag hebben dat jij iets instuurt. Nu. Gewoon een gedichtje insturen naar nip_luyben@yahoo.com en dan maak je me helemaal blij.

En dat is nodig, want mijn examen ging gisteren niet echt vlot. Ik kwam aan op de universiteit om 13 u en ik heb mijn examen om 17.15 u mogen doen. Ik was tegen die tijd kapot van de zenuwen, moe, en vooral aan het sterven van de honger. Die prof zegt niets, doet niets, lijkt wel een marmeren standbeeld, dus ik weet zelfs niet of het een béétje goed was. We zullen wel zien zeker?

Nog 2 examens, ééntje over Nietzsche en ééntje over geschiedenisfilosofie. En raad eens wie daar ook aan bod zal komen...juist ja, Hegel!

Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me