zaterdag 27 januari 2007

laatste loodjes

Onze Miss Jackie T(ee)


Om te beginnen wil ik iedereen die me een gedicht heeft opgestuurd erg bedanken, jullie horen snel iets van me via mail. Maar zij die nog niet hebben ingestuurd: vandaag is de laatste dag om kans te maken om het eerste blogstrijd-gedicht-van-de-week te worden! U weze gewaarschuwd! En anders stuur je volgende week maar iets in.

Onderstussen blijf ik studeren, want iedereen weet hoe het zit met laatste loodjes enzo, en ik moet nog twee examens tot een goed einde brengen. Geschiedenisfilosofie is véél, dus ik verveel me niet echt...

Na de examens zal ik mij meer op mijn blog toeleggen...ik wil niet dat het hier een poëzie-hoekje wordt, maar een kunst-hoekje in brede zin. Maar daar zal ik in februari een over nadenken...

Groetjes

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

En, mijn waarde tegenstandster, heeft de concurrentie uw e-mailadres reeds kunnen intypen? Nog inzendingen zien passeren? Ik heb jou in ieder geval een gevoelig gedichtje geschreven, een riem onder een hart, je kent dat wel ;)

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me