zondag 7 januari 2007



Is een hekel hebben aan iets hetzelfde als onverdraagzaamheid? Ik dacht het niet!

Meer weten? Kijk dan even hier.


De herdenking in de muzeval was mooi, en de nieuwe locatie was erg gezellig. Ik ben twee keer op het podium gekropen, eerst natuurlijk met werk van Victor en daarna ook even met mijn eigen werk tijdens het free-podium. Ik was behoorlijk zenuwachtig, maar naar het schijnt kom ik kalm en zelfzeker over. Volgende keer gaat het misschien al beter. Ik schrijf alleen erg weinig, niet zoals Vlinderman, die er elke dag wel een paar lijkt te schrijven. Dus ik zal wel niet elke keer met nieuw werk kunnen komen. Maar dat zien we dan wel weer...

Deze heb ik ook voorgedragen donderdag:


Alzo sprak de lelijkste mens


het lijden hoef ik niet
in jouw ogen te zien
de grote schaamte volstaat

al die blikken prikken
gaatjes in mijn wezen

God ziet hier alles

wend je af
en wees gelukkig
de Getuige
is dood



1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Verdano was aanwezig, Nip. Dat weet jij en dat weet ik. Het verdriet was er niet meer, enkel de blijdschap hem te hebben mogen kennen. Het was gewoon mooi. En daar hou ik ook wel van.

je Fransje X

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me