dinsdag 2 januari 2007

Voornemens




Of het een goed of een slecht is, weet ik niet, maar een voornemen is het in ieder geval. Ook Nip slaat aan het bloggen in 2007. Ik vrees dat ik niet elke dag met een nieuwe post aan kom zetten. Ik ben redelijk slecht in het bijhouden van dergelijke zaken.

Beginnen is altijd eenvoudig...zo ben ik in mijn leven wel een stuk of vijf keer een dagboek begonnen. Maar ik hield het zelden langer dan een week vol. Misschien helpt het wel dat ik nu voor een potentieel lezerspubliek schrijf, in plaats van brieven te schrijven aan een fictief personage aan de andere kant van een dagboek. Het dagboek schreef nooit terug en leek niet geïnteresseerd in mijn gedachten. Daarom interesseerde het dagboek mij uiteindelijk ook niet meer. Het stierf een stille dood, in een lade van mijn bureau. Het sleuteltje ben ik ergens in de tijd verloren.

Wat ik maar zeggen wou, ik schrijf wanneer ik schrijf en meer niet.


Nip

2 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

Kijk eens aan, Nip in Blogland. Mooi zo, lief, nu wel af en toe erin komen schrijven - niet dat ik je anders niet kan volgen :)

Groetjes,


uw Franske

luk paard zei

hoi nip


hèhè
kan tweeduizend en 7 nog mooier beginne dan
nip on the blog
nip at the blog
nip's blogging
nips blog
whatever

jij hier!
en dat is fijn
zo kunne we min of meer
reile en zeile
van jij en je schrijve
van nip

en tja
dan ben'k geneigd hier effe op te drave
zo losjes weg
lichtvoetig ( haha )

om te late wete dat'k nog besta
nou ja...
en vooral om te leze
over je voornemens
of nie

ach wat maakt'et uit
of je ze haalt
as je maar schrijft
toch

ik ben in elk geval zinnens
om zo nu en dan es op te drave

straight to the nip
bij leve en welzijn

ik groet je

luk paard

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me