maandag 22 januari 2007

Blogstrijd!

© Stephanie Pui-Mun Law


Het examen vandaag was helemaal niet moeilijk, en ik had al een extra puntje (en pintje!) gekregen omdat ik een dialoog had voorgebracht die de prof had geschreven, dus alles in orde.

Woensdag is het tijd voor een examen filosofie van de religieuze taal! Ik ben benieuwd...

het staat hier echts al aangegeven, maar ik wil jullie aandacht er eens extra op vestigen, want mijn lieve Fransje en ik beginnen aan een blogstrijd! Helemaal beneden staat alle uitleg, maar even kort:

1) stuur een gedicht naar mij OF Vlinderman (dus niet EN)

2) word gedicht van de week en sta een hele week in de spotlights op mijn (of vlindermans) blog!

3) geef de gekozen gedichten dan punten op het forum bij vlinderman

4) en zie wie de beste smaak heeft, Vlinderman of ik!

5) niet gelukt? de aanhouder wint, stuur de volgende week gewoon weer in

Een gedicht insturen of nog vragen? Mail naar nip_luyben@yahoo.com (zet als onderwerp 'blogstrijd')

Succes ermee!

Nip

2 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

Ik ben eens benieuwd hoe groot de interactiehonger kan zijn...

AMB zei

succes met de strijd, ik houd me er buiten want ik heb het niet zo voor strijd.
groetjes

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me