dinsdag 27 februari 2007

Sorry I'm late


Ik weet het, al weer een hele tijd geleden dat ik hier kwam posten. Maar ik had het weer even druk. We hebben een feestje gehad, we zijn een weekend naar vrienden in Nederland geweest, ik had les, voelde me niet zo lekker, en moest vandaag naar de tandarts. Ik haat de tandarts. Maar ik ben weer een tijdje verlost van tandsteen. Hoop ik toch. Ik bleek niet goed genoeg te poetsen en de tandarts die een jaar of zo geleden mijn gaatjes heeft gevuld heeft zijn job niet goed gedaan (zei de nieuwe tandarts althans).

Zoals gezegd zaten we dit weekend in Nederland bij Britt & Yoeri. Om een beetje te kolonisten. (kolonisten van Catan = verslavend). Bij Vlinderman vind je daar een leuk verslagje over met dito foto's. Ik zet er hier ook een paar.

Zoals jullie zien staat het nieuwe blogstrijd-gedicht alweer een paar dagen online. Fralor is deze week mijn winnaar. Jullie kunnen stemmen op het noodforum. (zie de link bovenaan mijn blog).

Ik wil het niet weer vragen, maar zouden jullie een gedicht kunnen insturen? Ik krijg nooit zoveel inzendingen...

Morgen krijg ik te horen wat de master-opleiding wijsbegeerte zal inhouden. Ik ben benieuwd. Ik heb al gehoord dat er erg veel vakken zijn om uit te kiezen. We horen morgen meer.

Ik laat het vandaag hierbij en ik beloof dat ik jullie niet meer zo lang zal laten wachten.


Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me