zaterdag 10 februari 2007

Nip vs. Vlinderman



Het ziet er naar uit dat ik deze week weer met de overwinning ga lopen: de stand is nog steeds 4-2. Maar ik vind het wel tegenvallen dat er maar 6 mensen zijn gaan stemmen, terwijl ik deze week meer dan 100 lezers op mijn blog heb gehad. Vlinderman had er bijna 200... Dat valt me dus wel een beetje tegen, net als het feit dan blijkbaar niemand meer met zijn/haar gedichten op mijn blog wil staan. Ik kreeg deze week maar 1 inzending. Niet dat het geen mooie inzending is, maar de strijd begint net een beetje te lopen en de dichters houden het voor gezien! Dus ik herhaal het nog even:

Zoek een gedicht, de enige voorwaarde is dat jij het geschreven moet hebben, en stuur het naar nip_luyben@yahoo.com of naar frans_vlinderman@vlinderman.be , meer moet je er niet voor doen. Het gedicht mag al ergens online staan, het mag oud zijn, het mag uitgegeven zijn, maakt ons niets uit. En iedereen mag meedoen.

Ook het stemmen is eenvoudig: je gaat naar het vlinderiaans forum, je registreert je daar even, gaat vervolgens naar het stemhokje van de blogstrijd en je stemt voor Vlinderman of Nip.


Zo, nu hopen dat ik vandaag nog wat post krijg in mijn mailbox. Dan zal ik me wat beter voelen...


Nip

2 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

Iedereen gaat weer peinzen dat mijn smaak slechter is dan die van jou. Gelukkig weet ik beter. En wat ik nog weten wou, heb jij nog iets van de Max gehoord,gezien, gelezen?

Anoniem zei

Agossie, ons Frans moet even stoom blazen nadat hij zo zwakjes een deukje probeerde te trappen in mijn poëem...één voorbeeld dan: "(... En dat tranen zout zouden zijn, wie had dat ooit gedacht??? "

Ach Nip, het ziet ernaar uit dat uw lief enigszins dyslectisch is.
Ik vraag u: Waar schreef ik DAT tranen zout zijn?
Schreef ik niet zoiets van het zout dat niet baat, ja en dat dat zout dan uit de traan van een vissenoog kwam, allez, dat kan zomaar zijn he. Maar daar staat dus niet : Tranen ZIJN zoet.

Zo....nu tijd voor felicitaties. Nip ik twijfelde geen moment, de vorige keer reeds bewees je jouw goede smaak toen je terecht Filip Roman had uitverkoren. Het was mede daarom dat ik besloot mijn dicht naar jou te sturen.
Het voelt goed dat ik een radertje heb mogen zijn in jouw voorhoedegevecht tegen het zuur.
Yihaaaa...ik ga er eentje nemen op ons.

Max

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me