zondag 18 februari 2007

Blogstrijd Gedicht van de Week


Ook deze week ben ik weer de winnaar van de Blogstrijd! Ik heb misschien minder lezers, die van mij gaan in ieder geval stemmen! Goed gedaan, Laura! 7 stemmen had ik deze week, Frans had er slechts 2. Misschien dat de 'logge olifant' van Tine Baele het bij Vlinderman vorige week niet zo goed heeft gedaan, maar ik heb het volste vertrouwen in haar gedicht 'Islamabad'. Proficiat, tweede winst op rij! Welk blog het beste bevalt, hangt misschien af van de winst aan het einde van de week...vooral niet vergeten te stemmen dus!

Enfin, ik vertrek zo terug naar Jules...

Nip en Jules in het park, aan het discussiëren over Diogenes en Anaximander

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me