zaterdag 17 februari 2007

Vluggertje

Even een snelle bijdrage, want we zijn maar even thuis vandaag en Frans moet een hoop verslagen typen. Het is maar om te zeggen dat het deze week waarschijnlijk wat stiller zal zijn op de blogs, aangezien we deze week op huis en hond van mijn peter gaan passen. We komen elke dag wel even thuis, want we mogen Jackie natuurlijk niet verwaarlozen. Maar ik weet niet of ik dus veel op het net te vinden zal zijn (mijn peter heeft geen computer).

Nog even kort iets over mijn slamverslag: ik wil geen oeverloze discussies beginnen, ik wilde gewoon even een aantal momenten van die avond beschrijven zoals ik ze beleefd heb, en het was makkelijk mijn gedachten op te hangen aan het verslag van Kaatje. Het is toch interessanter als je twee meningen in contrast brengt? Ik hoef mijn gelijk niet te halen of anderen te overtuigen, ik wilde alleen mijn standpunt verduidelijken. Jullie mogen er zeker anders over denken... Dus dat wou ik nog even zeggen.

Ik heb trouwens maar één inzending gekregen voor de blogstrijd, dus tenzij ik er nog een paar op de valreep krijg, wordt het makkelijk deze week...

Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me