zondag 11 februari 2007

Blogstrijd Gedicht van de Week + Kunst

Ja, beste lezers, ook deze week sluit team Nip af met een overwinning! Het staat nu 2-0 en we hopen er met het gedicht van Laura Bakker een mooie 3-0 van te maken! Gefeliciteerd, Laura! Ik wil de dichters die toch nog de moeite namen iets in te sturen erg bedanken en ik hoop dat ik volgende week wat meer inzendingen krijg op nip_luyben@yahoo.com...

Nu met zijn allen gaan lezen en stemmen! (eerst wel even registreren, als je dat nog niet hebt gedaan.)

Verder wil ik nog iets aan mijn blog toevoegen dat niets met poëzie te maken heeft, maar met alle andere beeldende kunstvormen. Heb jij teken/schilder/fotografisch/enzovoort talent, en wil je wel eens op mijn blog verschijnen met je kunstwerk, stuur dan een mail (met werk) naar bovenstaand mailadres.

Zo, dan wens ik jullie nog een gezellige zondag en niet vergeten te stemmen!

Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me