woensdag 7 februari 2007

Gezonde rivaliteit en zieke Nip

Ja, de blogstrijd is aan de gang, beste lezers! Hoewel we nog wat stemmen mankeren (en nieuwe inzendingen! Stuur op dat meesterwerk!), denk ik toch dat Max en ik een goede kans maken op de overwinning. Bij de commentaren op mijn vorige post kan je lezen hoe mijn winnaar van de week het vijandelijk gedicht vakkundig versnippert. Dat heb ik wel graag, een beetje gezonde rivaliteit.

Ik vrees dat ik een beetje ziek aan het worden ben. Ik ben gisteren op bezoek geweest bij mijn zieke mama, en nu voel ik me niet zo lekker. Hopen dat het vals alarm is...en anders laat ik mij een paar dagen vertroetelen door de 'vijand'. ;-)

Volgende week terug les en hopelijk krijg ik dan ook mijn punten...

Oja, Vlinderman maakte onlangs op zijn blog de opmerking dat mijn blog veel minder bekeken werd, en dat het daarom beter is een gedicht naar hem te sturen voor de blogstrijd. Ik heb daar niet veel op te zeggen, de bewijzen zijn er zwart op wit. Maar ik ben nog maar pas aan het bloggen én ik post niet elke dag. Het publiek zal, als ze merken dat ik zo'n goede smaak heb, wel komen... ;-)

Nip

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ai ai Nip...t-is niet te hopen dat ge straks zo'n koorts zult krijgen dat ge daarvan lust mocht krijgen naar parels te gaan duiken

besef dat ge met schatgraven veel meer succes hebt een parel te bemachtigen zonder daarvoor eerst een nat pak te moeten halen.

allez... uw bed in en dat uw Franske nu maar braaf zorgt voor uw vitamienekes...toch het minste wat een verliezer kan doen ...nietwaar?

snel beter worden...of beter...blijf beter!

warme groet

uw max

Anoniem zei

Nip gaat het alweer wat beter met je?
Indien zo, check dan uw Franske's site zo nu en dan...vandaag stond de teller: 4 - 2 in ons voordeel ...vlak erna was het forum onbereikbaar.
Eh? ;)

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me