dinsdag 13 februari 2007

Resultaten, Radio Centraal en Rare Jackie


Goed nieuws: mijn resultaten zijn aangekomen en ik ben voor alle 8 examens geslaagd! De punten liggen tussen 11 en 16. Erg leuk, want nu bestaat de kans dat ik geen herexamens heb.

Verder is het stemmen ook goed aan de gang: het staat momenteel 4-1. Laura doet het al net zo goed als Max en Filip. Jullie mogen natuurlijk nog altijd gaan stemmen voor het gedicht van jullie keuze. Een gedicht insturen vinden we ook altijd leuk.

Gisteren met Vlinderman naar Radio Centraal, waar hij te gast was in het programma 'De verveling'. Beetje reclame gemaakt voor zichzelf en een hoop andere dingen. Het was raar om nog eens in die studio te zijn, het is geleden van in de tijd dat mijn vader daar ook een programma presenteerde...

Ander nieuws is het feit dat onze kleine Jackie krols blijkt te zijn. Ze maakt de hele tijd lawaai, niet zozeer gemauw maar eerder een 'mrrrrrr'-geluid. En dat de hele dag en nacht. Verder loopt ze een beetje dwaas rond...ik weet dat ze er zelf niet ongelukkig van wordt, maar ik heb het gevoel dat ze pijn heeft. Niet leuk. En het zou 10 dagen kunnen duren! Ik hoop dat het wat minder lang duurt...

Nu naar de les.

Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me