zondag 4 maart 2007

Bye Bye Blogstrijd


Ja, jullie lezen het goed. We kappen ermee. De enige inzending die ik deze week kreeg zie je hiernaast. En die telt niet echt helemaal, of wel? Wat we hierna precies gaan doen weten we nog niet. We zien wel.

Ik ben in ieder geval nog steeds van plan jullie kunstwerken op mijn blog te plaatsen. Dus foto's, schilderijen, tekeningen, weet ik veel, het kan allemaal. Morgen komt mijn eerste 'gast' online te staan. Kom morgen dus maar eens piepen.

Gisteren zijn Vlinderman, mijn mama en ik bij Mama Vlinderman gaan eten. Die was eigenlijk een beetje geïntimideerd door de kookkunsten van mijn mama en durfde haar lange tijd niet te ontvangen. Maar het moest er ooit eens van komen. En wij dus gisterenavond ons helemaal ziek gegeten. Lekker! Veel! Te veel! Maar ook erg gezellig. (en foto's kijken van mini-vlinderman, hahaha)

Nuja, vanmiddag gaan we naar honderd hobo's luisteren. Een erg mooi instrument, dat ik in lang vervlogen tijden ook aardig kon bespelen. Mijn 'ex-lerares' heeft me gevraagd of ik wou komen vandaag, misschien in de hoop mij binnenkort weer tot haar leerlingen te mogen rekenen. Daar vrees ik toch een beetje voor...


Nip


Las Mamas

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me