maandag 26 maart 2007

Verjaardag



Gisteren hebben we dus de verjaardag van Frans Vlinderman gevierd in café Zeezicht. (Vraag me niet waarom het zo heet, er is geen zee te zien...) We kwamen zelf iets na drieën aan en Frans werd al ongerust. Mischien kwam er wel niemand...er hadden ook zo veel mensen afgemaild!



Uiteindelijk hebben we het halve café ingepalmd omdat we met z'n allen zoveel plaats innamen! Er waren schoolvrienden, dichtersvrienden, verre vrienden, (verre) familie, computervrienden, ex-stagaires, en meer...Er waren een aantal 'verrassingsacts' aanwezig, mensen die we niet hadden verwacht, maar waar we heel blij mee waren, sommigen herkenden Frans niet, omdat hij zijn staartje kwijt was, ik heb de Duvels niet geteld (voor die ene dag van het jaar...), en het was leuk en gezellig. (foto's volgen hopelijk nog)



Bedankt dat jullie er waren allemaal! Hij was gelukkig (en ik dus ook).


En bedankt, Britt en Yoeri, dat we de avond zo mooi konden afsluiten.

Nip

1 opmerking:

AMB zei

ik had ook afgemaild...had een andere verjaardag te vieren
groetjes en leuke foto's

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me