donderdag 15 maart 2007

Miss Jackie Tee

Miss Jackie Tee

Gisterenavond was ik alleen thuis, want Fransje moest bij iemand een schooltaak maken. Ik had zelf les tot half acht, dus dat vond ik niet zo erg. Ik zat lekker op de pc te werken, met een muziekje en Jackie lag op mijn schoot te spinnen...lag, want ze was plots verdwenen! En toen zag ik dat ik de deur naar de trappenhal niet goed had dichtgedaan! Paniek! Ik riep en schudde met een doos kattenbrokjes (dat werkt normaalgezien feilloos), maar geen reactie. Net op dat moment stond Frans voor de deur. Die ging met de lift naar boven en even later hoorde ik een zielig 'miauw'. Jackie zat voor de deur van het appartement boven ons. Ze was helemaal overstuur. Maar terug bij ons was dat al na 5 minuten voorbij. En nu check ik de deur 3 keer!

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Laat ik er even bij vermelden dat Miss Jackie T's bazinneke minstens zo overstuur was als zij zelf...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me