zaterdag 17 maart 2007

Waar ik niet van hou

Er zijn zo van die dingen waar ik niet van hou.

Mensen die roddelen, achterbakse mensen, machtsgeile mensen, egotrippers, mensen die doen alsof hun neus bloedt, die doen of er geen vuiltje aan de lucht is en de vermoorde onschuld spelen. Stokers ook. Mensen die valse beschuldigingen in het rond strooien, die denken de waarheid in pacht te hebben, mensen die manipuleren en beïnvloeden. Mensen die anderen uitlachen maar in hun gezicht de vriendelijkheid zelve spelen. Mensen die hun verantwoordelijkheid als puntje bij paaltje komt niet willen of durven nemen en dan maar gaan lopen. Mensen die anderen niets gunnen. Mensen die mijn dierbaren aanvallen en kwetsen, terwijl ze hen niet eens goed kennen.

Mensen dus die alles verpesten voor een ander.

Bij mij moeten ze niet meer aankomen. En wat hier nog op volgt, het kan me niet schelen. Blaffende honden...

Nip

2 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

... bijten niet. Bedoel je dat?

Frans X

Anoniem zei

ego-trippers vallen best wel mee, hoor!

En uiteindelijk is er niets dat je kunt doen wat niet in enige mate een egocentrische daad is. (zelfs een handeling voor een ander wordt gedaan om het zelfbeeld te verbeteren en te streven naar enige gelukszaligheid.)

In de hoop alle egocentrische mensen van nederland (op beperkte wijze) te hebben verdedigd,

Niels

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me