maandag 24 maart 2008

Zeezicht

Nog even geen wijvenweek-bijdrage, maar eerst dit:

De verjaardag van Frans was een overdonderend succes! Ik heb daarnet even snel geteld hoeveel man er ongeveer was, en ik kwam uit op 32. 32! Volgens mij waren er vorig jaar véél minder mensen. We hebben gisteren ongeveer de helft van het café bezet.

Het was ongelofelijk gezellig, maar Frans had zichzelf graag in stukken gekapt om overal en met iedereen te kunnen praten. We hebben ons in ieder geval geweldig geamuseerd. We hebben daar van 14u tot middernacht gezeten, zonder ons maar een minuut te vervelen (ik hoop dat dat ook geldt voor de andere aanwezigen). We willen iedereen die er was (of had willen zijn) nog eens heel hard bedanken! Twas fantastisch!

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Zo is het! Fantastisch, gezellig, warm. Meer moet dat niet zijn en ja, als ik me in stukken had kunnen kappen, ik zou het met veel plezier gedaan hebben :)

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me