donderdag 27 maart 2008

[wijvenweek] huishouden

Huishouden. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk opkeek tegen dit thema.

Het feit dat mijn keuken momenteel vol glas ligt (ik heb weer eens iets laten vallen...), maakt het er niet echt beter op.

Het huishouden en ik, dat is niet zo'n succesvolle combinatie, zullen we maar zeggen. Niet dat ik het niet leuk vind dat het huis opgeruimd en schoon is, maar dat duurt nooit lang, en dan moet ik weer opnieuw beginnen. Zo nutteloos, eigenlijk. Daarbij komt nog eens dat ik allesbehalve handig ben. Twee linkerhanden (getuige het deksel dat nu in stukken op de keukenvloer ligt). Het liefst nodig ik veel mensen uit, dan moet ik wel aan dat hele huishouden beginnen...

Maar mijn Lief en ik zijn dus twee rommelmakers bij elkaar. Geen goede combinatie, wat dat betreft...

Wat ik wel leuk vind, is koken. Niet dat ik daar zo goed in ben, maar heel slecht ben ik ook niet (ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand vergiftigd) en het is tenminste niet zo nutteloos. Recepten van mij en mijn vriendin Britt vind je op ons kooklabo.

Nu snel nog wat opruimen, want we krijgen bezoek dit weekend...


Nip

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad geen goede combinatie, twee rommelmakers bij elkaar. Ik spreek uit ervaring. En Zoonlief, dat wordt de derde rommelmaker, wat wil je ook met zulke voorbeelden.

Frans Vlinderman zei

Proper opgeruimd, lief. Gelukkig dat er hier geen nummer drie zal bijkomen, of nummer vier, als we Miss Jackie T haar credits gunnen ;)

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me