maandag 24 maart 2008

[wijvenweek] Nicole 'botox' Kidman

Ik schreef er al iets over in mijn vorige blog: de slechte combinatie van actrice en botox vindt zijn walgelijke hoogtepunt in het snoetje van ons aller Nicole Kidman.



Heeft ze niet iets weg van een opblaaspop op bovenstaande foto's? Vooral tof hoe haar kapster haar überstrakke absoluut onnatuurlijke en onbeweeglijke gezicht extra benadrukt door haar haar zo strak in een knot te draaien. Respect. Ik zou haar ontslaan, Nic!

Maar het wordt pas echt wansmakelijk wanneer Nicole een poging tot glimlachen onderneemt:



Alsof haar gezicht elk moment kan ontploffen. Hoe kan dat mens nu nog acteren? Maar ze heeft het nu toch te druk met zwanger zijn. Blijkbaar zo druk dat ze haar afspraken in de kliniek niet meer kan nakomen. Het gevolg daarvan is ook maar twijfelachtig...



Ze kan trouwens maar beter stoppen met haar haar zo te martelen. Het is duidelijk niet gelukkig.

Tss tss.


Nip

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Spontane reactie van mijn 7-jarige zoon: éééih!!
Er is nog hoop voor onze dochters.

Nip zei

Hahaha, nee, geen paniek.

Anoniem zei

tgoh, en ik vond dat zo'n schoon vroeger hé... what a shame!

Nip zei

@ valérie

Ja, ik ook. Echt een shame, wat Hollywood met een mens kan doen, he.

Goofball zei

Yikes zeg....en zo zijn er nog veel voorbeelden te vinden eh. Pfff.

Frans Vlinderman zei

Lap Gérard, gelijk een idool van den deze met de grond gelijk gemaakt. Er zullen van mij ook foto's bestaan met wat minder uitstraling, maar hier ga ik toch van over mijn nek. Moest dat nu echt? Pfff, snel terug een oud filmke gaan huren binnenkort, om toch een beetje de illusie terug tot stand te krijgen...

Anoniem zei

Nicole Kidman valt nog mee mee met Neerlands bekenste wandelende Botox reclame zuil Marijke Helwegen hironder een link naar een leuke (schokkende?) foto:
http://www.quotenet.nl/2006/02/24/037.jpg
Leuk detail: dat mens is al 60...
Gr. Yoeri

Nip zei

@ Yoeri:

Ja, dat kan ook tellen als (fout) voorbeeld! Haha!

@ Frans:

Sorry, schat. Maar ja: dat moest! :-)

@ goofball:

jammergenoeg wel, ja...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me