donderdag 20 maart 2008

ditjes, datjes

Behold!


Mijn nieuwe haarkleur!
Het is misschien wel mooi, lang haar, maar ik heb heimwee naar de tijden dat ik mijn haar niet hoefde te kammen of borstelen...nu moet iemand er maar naar kijken en er zit al een gigantische knoop in. Dus: na de trouw de schaar erin!



Ziehier een foto van mijn Chili Con Carne! Mama zei dat CCC er op foto's altijd vies uit ziet, ik vind dat de mijne er best smakelijk uitziet. What say you? Het smaakt in ieder geval erg lekker, maar oordeel vooral zelf, het recept vind je HIER op ons kooklabo.

Zwemmen gisteren ging erg vlot, we doen nu 40 baantjes (1000 meter) in 30 minuten, waar we eerst zeker 45 minuten voor nodig hadden (als het niet meer was). Volgende keer gaan we het aantal baantjes misschien wat opschroeven, maar niet onmiddellijk 10 erbij - forceren is nergens goed voor. Maar: Wij zijn goed bezig!

Vandaag de hele dag gedacht dat het vrijdag was, om één of andere reden...

Nip

3 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

Het ziet ziet er even aantrekkelijk als het smakelijk was, lieve l-mistyperke van me {}{}

AMB zei

Ik vind je nieuwe haarkleur geslaagd !
groetjes

Nip zei

@ amb

Bedankt! Ik ben er ook best blij mee. :-)

groetjes!

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me