woensdag 11 juli 2007

zomaarwat




Vandaag vrij en dan nog anderhalve dag werken...en dan is het ook voor mij (een beetje) vakantie!

Het werk is heel goed te doen, ik ben alleen de geur van die producten een beetje beu...

Donderdag komt de eigenlijke poetsvrouw eens kijken...dat is wel een beetje spannend, natuurlijk. In augustus kom ik namelijk nog een weekje vervangen én ik hoop volgend jaar eventueel terug te komen...

Leuker dan tele-verkoop, geloof me! (dat is echt vréselijk)

Ondertussen zijn mijn rode schouders veranderd in vervellende schouders...tja, in het vervolg sleep ik overal en altijd een fles zonnebrandcrème mee!


Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Aha, nog even en ook ik kom met je mee vakantie vieren! Op naar 't Strand van Sint-Anneke? Terrasje links of rechts?

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me