zondag 8 juli 2007

T/W Classic: kreeft, iemand?


Gisteren een heerlijke dag gehad. Voor de eerste keer op de wei van Werchter, niet voor het 'échte' festival, maar dus voor Werchter Classic. Al vraag ik me af wat er zo 'classic' is aan Tom Helsen, Pink en Anouk, maar goed.


Het weer zou een beetje beter zijn, dus had ik toch maar een topje aan en een vestje, want zo veelbelovend zag de lucht er niet uit (toch niet boven Antwerpen). Ik had zelfs een fleece jasje mee, en een paraplu, want in ons verzopen landje weet je nooit. Natuurlijk lieten we de fles zonnebrandcrème lekker in de badkamer staan...verder hadden we ook boterhammen en drinken (in brik) mee.


De reis heen verliep erg vlot en we zaten al snel op de wei (zonder polsbandje! schande!). We hebben gezien: Tom Helsen (die ik niet echt kende, maar daar ga ik verandering in brengen), OMD (mja, not really my thing, maar leuk om Frans te zien springen en zingen), Pink (daar kwamen we eigenlijk een beetje voor, en ze was goed. Meer nieuws ongetwijfeld bij Frans de Super Pink Fan) en Anouk (alle hitjes kwamen aan bod, en ook zij zong goed live).




Ik moet zeggen dat de kwaliteit van het geluid echt heel erg goed was. Ik herinner me andere toestanden op Pukkelpop een aantal jaar geleden...



We zijn ongelooflijk verbrand, echt niet te doen! Pijn! Maar ik ben ervan overtuigd dat we niet de enige ongelukkigen zijn...



Het hoort er ook wel een beetje bij, net als de frietgeur, bier, en de trillingen van de bassen door je lijf. Even gewoon een beetje festivalitis-voor-één-dag.



En morgen weer aan het werk, met een knalrode neus en pijnlijke schouders...

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Al meer dan een dag verder en nog komen we niet voorbij 'wat voor een idioten zijn wij toch' ;) Ik heb er in ieder geval van genoten en OMD was ook prachtig!

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me