donderdag 12 juli 2007

Chocolade!



Zij die mij kennen weten dat ik een vreselijke chocoholic ben...dus hebben mama en ik (omdat het mijn laatste avond hier is) heerlijke browniegebakjes gemaakt. Ze zijn erg goed gelukt, en ik moet me inhouden (want er komt ook nog avondeten, uiteraard (aardappelkoekjes!)).

Morgen heb ik een halve werkdag, en het is meteen mijn laatste. Dan heb ik dus eindelijk vakantie! En die trappen we af met een feest! Want Yoeri is jarig, en dus vertrekken Frans en ik zaterdag richting Nederland en komen zondag terug.

Verder minder goed nieuws van het Jurgen-front: ook de tweede huidtransplantatie is niet gelukt...we weten nog niet hoe het nu verder moet. Het grootste deel zou wel aan het genezen zijn, maar er zijn blijkbaar hele diepe brandwonden, waar geen huid op kan hechten...


Hopelijk komt dat allemaal nog goed.

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Brownies geproefd én goedgekeurd! Lekker, bijna net zo lekker als jij terug in mijn armen, Miss Jackie T zal me niet tegenmauwen ;)

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me